• Cafrine de miel - Mamo

     

     Paroles:

    La tête baissé pou marcher,
    Le cor, l'espri fatigué.
    Dan mon ker y fé nwar,
    Heureuzmen mi ve pa bwar.
    La fine telmen galéré,
    Doulèr la vi fine tro war.
    Inn ti limièr, in lespwar,
    Aide a mwin sort' dann fé nwar.

    Descenn nalé dépensé, (oh oh oh)
    Kan mwin la lèv lo zié.
    Inn ti limièr la brillé, (oh oh oh)
    Dan mon ker la sérré.

    Kan li la dia mwin,
    Chak fwa li wa mwin.
    Son ker y bat' for,
    Li contrôle pi son cor.
    La lime dan mon ker,
    In flamm, in doucèr.
    Té mon lespwar la brillé,
    Bondié la envoyé.

    Cafrine de miel,
    Out sourir sé mon soley.
    Cafrine de miel,
    Renn mon coeur bleu comme le ciel.
    Cafrine de miel,
    Li pouss a mwin ver mon rêve.
    Cafrine de miel,
    Kan mi tomb' li ve mi lèv.
    Cafrine de miel,
    Out sourir sé mon soley.
    Cafrine de miel,
    Renn mon coeur bleu comme le ciel.
    Cafrine de miel,
    Li pouss a mwin ver mon rêve.
    Cafrine de miel,
    Kan mi tomb' li ve mi lèv.

    Lumièr la té dan mon main,
    Seulmen mwin la 'bandonné.
    Bonpé tempêtes la souflé,
    Mé li la ress allumé.
    Cachette dan in coin son ker,
    18 ans mwin la resté.
    Mi magine tout' son malèr,
    Larm dann mon zié po roulé.

    Descenn nalé dépensé, (oh oh oh)
    Kan mwin la lèv lo zié.
    Inn ti limièr la brillé, (oh oh oh)
    Dan mon ker la sérré.

    Kan li la dia mwin,
    Chak fwa li wa mwin.
    Son ker y bat' for,
    Li contrôle pi son cor.
    La lime dan mon ker,
    In flamm, in doucèr.
    Té mon lespwar la brillé,
    Bondié la envoyé.

    Cafrine de miel,
    Out sourir sé mon soley.
    Cafrine de miel,
    Renn mon coeur bleu comme le ciel.
    Cafrine de miel,
    Li pouss a mwin ver mon rêve.
    Cafrine de miel,
    Kan mi tomb' li ve mi lèv.
    Cafrine de miel,
    Out sourir sé mon soley.
    Cafrine de miel,
    Renn mon coeur bleu comme le ciel.
    Cafrine de miel,
    Li pouss a mwin ver mon rêve.
    Cafrine de miel,
    Kan mi tomb' li ve mi lèv.

    Cafrine de miel.
    Cafrine de miel ...

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :