• Gyptian - Hold You

    Paroles Gyptian Hold You

    Gyal fi hold me wann yuhhh put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest hold me eva seen in my life

    Gyal fi me wann could just squeeze me yahh ting right around there
    Gyal you give me tightest hold me eva seen inna mi life ohhhh

    Me dem dry eye and me nuh care Mi tek it anytime and anywhere
    Inna to spare
    So we nuh care
    And as a woman I will be dere

    Mi gyal who want to tek you go away
    I want a gyal who cyan wine pon me
    Wid it gooddd
    And mek mi feel itt
    Show me that you could girll


    Gyal fi hold me wann yuhhh
    put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest grip eva seen me inna my life

    Gyal me juss wann fi just holdd yahh
    Put me ting right around there
    Gyal you give me tightest hold me eva seen inna mi life

    Life ah past by everbady like woooo woo wooo wooo
    Jump on my back and she go boom boom boom boom
    The regime mekka van aand the fat tun tun tun
    Me na rampaz Mi nozzle and get my boom boom

    She was out of control
    I first move cuz she want a man soon
    She say no good woman and she stil good
    Still I want it well good

    Gyal fi hold me wann Yuhh
    put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest hold me eva git inna my life


    Gyal fi mejuss wann hold Yuhh
    put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest hold me eva seen inna my life

    Life ah pon byy past him and he guud guud guud guud
    Jump back and hi pan gu gu gu guuhh
    In the van 95 maca boom boom
    Me na ramp when mi get fi mi goods.

    She outta control of
    Oh, she want more fire in har soul
    Ah yuh pan seta moan and she still good
    Them and still have it well good


    Gyal fi hold me wann Yuhh
    put me right deeds arounddd ago
    Gyal you give me the tightest hole eva seen me inna my life


    Gyal fi mi jus wann hold Yuhh
    put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest hold me eva seen inna my life

    Gyal me want to just squeeze so yahh
    Put me ting right around there
    Gyal you give me tightest hold me eva seen inna mi life ohhhh

    Me dry eye dem ah me and didn't care
    Me tek it anytime and anywhere
    Inna de sper
    So we didn't care
    And as a woman I will be there

    Mi gyal who want to tek you go away
    Mi want a gyal who cyan wine pon me
    Wid it gooddd
    And mek mi feel itt
    Show me that you could girll

    Gyal fi hold me wann Yuhh
    put me right arms arounddd ago
    Gyal you give me the tightest grip me eva git inna my life

    Gyal fi hold me wann squeeze yahh
    Put me right around there ding
    Gyal you give me tightest hold me eva seen inna mi life ohhhh


    Ohhh ohhhhhhhhhhhhhhh yeaaaaaaaaaaaaaaaaa ... ... ... ... ...


    Holdddddddddddd yahhhhhhhhhhhh
    Right round yaaaaaaaaa
    My lifeeeeeeeeee
    Right round yahhh


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :